X أغلق
X أغلق

تواصل معنا عبر الفيسبوك
حالة الطقس
عبلين 27º - 14º
طبريا 28º - 12º
النقب 30º - 10º
الناصرة 28º - 14º
القدس 27º - 5º
حيفا 27º - 14º
تل ابيب 26º - 12º
بئر السبع 30º - 12º
ايلات 32º - 12º
مواقع صديقة
منوعات
اضف تعقيب
24/10/2021 - 06:39:10 pm
דונאטס מילקה ואוריאו בדרך לישראל

24 באוקטובר, 2021

דונאטס מילקה ואוריאו בדרך לישראל

חברת NeoBrand זכתה לשווק בבלעדיות את הדונאטס הפופולריים בישראל

הדונאטס המקוריים של המותגים הפופולאריים מילקה ואוריאו, המיוצרים על ידי ענקית האפייה האירופיתBaker & Baker מגיעים לראשונה לשוק הישראלי.

הדונאטס של מילקה ואוריאו ישווקו החל מאוקטובר ברשתות השיווק, חנויות הנוחות, תחנות דלק, סופרמרקטים, חנויות שוק פרטי, מסעדות ומאפיות, בתי-מלון, בתי קפה חנויות מתמחות ועוד. המוצרים, דונאטס אוריאו במילוי קרם וניל עשיר ובתוספת שבבי עוגיות אוריאו אמיתיות ודונאטס מילקה במילוי קרם שוקולד מקורי של מילקה יימכרו בשתי גרסאות, בתפזורת או באריזה אישית ממותגת. מי שזכתה בזיכיון הבלעדי לשיווק הדונאטס של מילקה ואוריאו היא היבואנית NeoBrand, חברת ייבוא מזון צעירה וחדשנית שהוקמה על ידי בכירים לשעבר בשוק המזון והקמעונאות. החברה הוקמה בשנת 2017 על ידי רעות וקנין שכיהנה בשורה של תפקידים בכירים בחברות מזון מובילות כמו אסם וויליפוד, ומור אטיאס, שכיהן בתפקידי מפתח בתחום הסחר והמכירות בתפוגן, נטו וויליפוד. Neo Brand מייבאת באופן בלעדי לישראל את המותגים Tottis, Fruut, Zero Candy, מותג הפסטות האיטלקי Farabella, מותגים פרטיים עבור שטראוס ורשתות השיווק וכעת גם את הדונאטס המקוריים של מילקה ואוריאו.

שוק הדונאטס בישראל רשם צמיחה מאז פרוץ מגפת הקורונה. כך לדוגמה, בשנת 2020 נמכרו 3.5 מיליון יחידות דונאטס בישראל בהיקף של 17 מיליון שקל. כעת, עם תחילת השיווק של הדונאטס של מילקה ואוריאו, ההערכות בשוק צופות צמיחה משמעותית, בייחוד לקראת חנוכה.

היצרנית מאחורי הדונאטס של מילקה ואוריאו היא Baker & Baker, אחת היצרניות המובילות של מוצרי מאפה באירופה המובילה את השוק בקטגוריות מאפינס, בראוניז, העוגיות, עוגות, לחמים מיוחדים, דונאטס ועוד. Baker & Baker מפעילה 12 מפעלים ומקיימת פעילות גלובלית ענפה בעשרות מדינות בכל העולם. ומגלגלת מחזור של 400 מיליון אירו בשנה. בבעלותה המותגים Baker & Baker American Bakery, Goldfrost Concadoro, Molco וכן הסכמים עם מותגים כמו דיסני ו-Mondelez (בעלת מותגי אוריאו, מילקה, ג'ייקוב ועוד).

"אנו נרגשים להביא לראשונה לישראל את הדונאטס האהובים והמקוריים של אוריואו ומילקה, שניים ממותגי המזון האהובים על הישראלים. לפני שנה התחלנו לייבא לישראל דונאטס ומכרנו כ- 2 מיליון יחידות, מה שהוביל אותנו לזהות את הפוטנציאל האדיר של הדונאטס בשוק הישראלי. אני רואים את השינוי בטעם של הצרכן הישראלי שהופך את הדונאטס לאחד הטרנדים המובילים בארץ ולכן השקענו מאמצים רבים כדי לזכות בזיכיון השיווק וההפצה של דונאטס מילקה ואוריאו בישראל. השנה חברנו לג'נרל מילס, חברת הפצה מהגדולות בישראל שמתמחה במוצרי מאפה, כדי למקסם את ההפצה בכל השוק", מסבירה רעות וקנין, מבעלי NeoBrand.

המחיר המומלץ לצרכן לדונאטס מילקה ואוריאו יעמוד על 8-10 שקל ליחידה, המחיר הסופי נקבע על ידי הקמעונאי בלבד.  










Copyright © elgzal.com 2011-2024 | All Rights Reserved © جميع الحقوق محفوظة لموقع الغزال
سيجما سبيس بناء مواقع انترنت